1. Home
  2. Oplossingen
  3. 360 graden klantbeeld

360 graden klantbeeld

U communiceert op verschillende manieren met uw klanten, (aankomende) studenten, cliënten of patiënten. Via website, e-mail en social media, telefonisch en fysiek. Ze kiezen hun eigen kanalen of routes om de interactie met u aan te gaan. Er is geen voorgeschreven pad of volgorde.

U wilt deze klanten, studenten, patiënten of cliënten zo goed mogelijk van dienst zijn, hen niet lastigvallen met oninteressante of irrelevante informatie en u wilt dat ze niet constant opnieuw dezelfde gegevens moeten invullen. Wel wilt u kunnen inhaken op eerdere contacten en interesses. Het liefst spreekt u hen persoonlijk aan en bedient u hen op maat. Zo bouwt u aan een voor beide partijen prettige en innige relatie. Iedereen wil namelijk graag herkend en erkend worden door leverancier en dienstverlener. Dat geldt voor klanten van een winkel, voor (aankomende) studenten van een onderwijsinstelling, voor burgers bij een overheidsinstantie en voor patiënten en cliënten van een zorginstelling.

Er zijn voldoende toepassingen om alle klantbewegingen te volgen en te registreren. Winvision is gespecialiseerd in het implementeren van een compleet relatiemanagementsysteem. Dat kan door het verbinden van toepassingen die u al in gebruik heeft of door nieuwe elementen toe te voegen.

De elementen zijn (onder meer):

  • Skype for Business en Anywhere 365
  • Sitecore Web
  • Microsoft Dynamics 365, Social Engagement, Customer Insights en ClickDimensions

Factsheet Omnichannel relatiebeheer

Met een omnichannel benadering van uw sales en marketing heeft u alle mogelijkheden om de relatie met uw klanten continu te verstevigen, tot tevredenheid van beide. Uw klanten levert het een prettige en persoonlijke ‘customer journey’ op en u bouwt aan meer klantloyaliteit en een hogere opbrengst per klant. Lees hier meer over in onderstaande factsheet.

 

Factsheet Omnichannel student lifecycle management

U wilt uw studenten goed en persoonlijk van dienst zijn, of het contact nu verloopt via website, e-mail en social media, telefonisch of in de school zelf. U wilt dat ze niet steeds dezelfde vragen hoeven stellen of constant opnieuw gegevens moeten invullen. Wel wilt u kunnen inhaken op eerdere contacten en interesses en ze persoonlijk kunnen aanspreken. Lees in onderstaande factsheet hoe u kunt bouwen aan een prettige en effectieve relatie, waarin studenten zich herkend en erkend voelen.

Meer weten?

Jeroen Stutterheim

Senior Solution Consultant

jeroen.stutterheim@winvision.nl
030 - 658 01 58

Hans van Zonneveld

IT Strategy Consultant

hans.vanzonneveld@winvision.nl
030 - 658 01 58

Deel op social media