U wilt deze klanten, studenten, patiënten of cliënten zo goed mogelijk van dienst zijn, hen niet lastigvallen met oninteressante of irrelevante informatie en u wilt dat ze niet constant opnieuw dezelfde gegevens moeten invullen. Wel wilt u kunnen inhaken op eerdere contacten en interesses. Het liefst spreekt u hen persoonlijk aan en bedient u hen op maat. Zo bouwt u aan een voor beide partijen prettige en innige relatie. Iedereen wil namelijk graag herkend en erkend worden door leverancier en dienstverlener. Dat geldt voor klanten van een winkel, voor (aankomende) studenten van een onderwijsinstelling, voor burgers bij een overheidsinstantie en voor patiënten en cliënten van een zorginstelling.
Er zijn voldoende toepassingen om alle klantbewegingen te volgen en te registreren. Winvision is gespecialiseerd in het implementeren van een compleet relatiemanagementsysteem. Dat kan door het verbinden van toepassingen die u al in gebruik heeft of door nieuwe elementen toe te voegen.
U wilt uw studenten goed en persoonlijk van dienst zijn, of het contact nu verloopt via website, e-mail en social media, telefonisch of in de school zelf. U wilt dat ze niet steeds dezelfde vragen hoeven stellen of constant opnieuw gegevens moeten invullen. Wel wilt u kunnen inhaken op eerdere contacten en interesses en ze persoonlijk kunnen aanspreken. Lees in onderstaande factsheet hoe u kunt bouwen aan een prettige en effectieve relatie, waarin studenten zich herkend en erkend voelen.