1. Home
  2. Oplossingen
  3. Cliëntrelatiebeheer in de zorg

Cliƫntrelatiebeheer in de zorg

Cliëntvriendelijkheid al voordat het zorgtraject start

Hoe ga je als zorgorganisatie om met zogeheten potentiële cliënten? Wie informatie aanvraagt krijgt deze doorgaans mondeling of via een mooie folder. Vervolgens blijft het vaak stil. De zoon die geïnteresseerd is in de mogelijkheden voor zijn ouders, of een gezin dat nadenkt over de rol als pleeghulpgezin en hier informatie over aanvraagt, verdwijnt meestal direct weer uit beeld bij de desbetreffende zorgorganisatie. Dat is een gemiste kans voor die organisatie. Relatiemanagement start al vóórdat het zorgtraject wordt ingezet.


Winvision biedt zorgorganisaties een complete en snel inzetbare oplossing om ook vóór de intake heel persoonlijk, gericht en efficiënt met (potentiële) relaties te communiceren. Dit biedt zorgorganisaties een voordeel in een zorgmarkt waar concurrentie zijn intrede doet, maar is vooral prettig voor de geïnteresseerde die zich herkend en welkom voelt. 

Mede door de marktwerking is het voor organisaties steeds belangrijker zich te onderscheiden. Potentiële cliënten of diens verwante(n) die veel keuzemogelijkheden hebben, selecteren zorgorganisaties vooral op de mate waarin ze zich prettig en thuis voelen. Dat geldt voor het zorgtraject zelf, maar ook al in de voorfase. Krijgen ze snel antwoord op hun informatievraag, worden ze herkend bij een volgend contactmoment, hoeven ze niet elke keer hun situatie opnieuw uit te leggen? 

Van eerste telefoontje tot aan de start van het zorgtraject 

Winvision helpt zorgorganisaties om alle contactmomenten vast te leggen, informatiezoekers te registreren en afhandeling te structureren. Wie zoekt contact, wat is de vraag, hoe hebben wij daarop geantwoord, welke collega moet nog actie ondernemen, hoe communiceren we verder? Winvision biedt een gebruiksvriendelijk systeem met efficiënte, herleidbare processen voor een actieve, consistente en correcte opvolging. Een complete oplossing voor relatiemanagement, specifiek ingericht voor zorgorganisaties. 


 

Winvision biedt zorgorganisaties een complete en snel inzetbare oplossing om ook vóór de intake heel persoonlijk, gericht en efficiënt met (potentiële) relaties te communiceren. Dit biedt zorgorganisaties een voordeel in een zorgmarkt waar concurrentie zijn intrede doet, maar is vooral prettig voor de geïnteresseerde die zich herkend en welkom voelt. 
Mede door de marktwerking is het voor organisaties steeds belangrijker zich te onderscheiden. Potentiële cliënten of diens verwante(n) die veel keuzemogelijkheden hebben, selecteren zorgorganisaties vooral op de mate waarin ze zich prettig en thuis voelen. Dat geldt voor het zorgtraject zelf, maar ook al in de voorfase. Krijgen ze snel antwoord op hun informatievraag, worden ze herkend bij een volgend contactmoment, hoeven ze niet elke keer hun situatie opnieuw uit te leggen? 
Van eerste telefoontje tot aan de start van het zorgtraject 
Winvision helpt zorgorganisaties om alle contactmomenten vast te leggen, informatiezoekers te registreren en afhandeling te structureren. Wie zoekt contact, wat is de vraag, hoe hebben wij daarop geantwoord, welke collega moet nog actie ondernemen, hoe communiceren we verder? Winvision biedt een gebruiksvriendelijk systeem met efficiënte, herleidbare processen voor een actieve, consistente en correcte opvolging. Een complete oplossing voor relatiemanagement, specifiek ingericht voor zorgorganisaties. 

 
 

Winvision biedt zorgorganisaties een complete en snel inzetbare oplossing om ook vóór de intake heel persoonlijk, gericht en efficiënt met (potentiële) relaties te communiceren. Dit biedt zorgorganisaties een voordeel in een zorgmarkt waar concurrentie zijn intrede doet, maar is vooral prettig voor de geïnteresseerde die zich herkend en welkom voelt. 
Mede door de marktwerking is het voor organisaties steeds belangrijker zich te onderscheiden. Potentiële cliënten of diens verwante(n) die veel keuzemogelijkheden hebben, selecteren zorgorganisaties vooral op de mate waarin ze zich prettig en thuis voelen. Dat geldt voor het zorgtraject zelf, maar ook al in de voorfase. Krijgen ze snel antwoord op hun informatievraag, worden ze herkend bij een volgend contactmoment, hoeven ze niet elke keer hun situatie opnieuw uit te leggen? 
Van eerste telefoontje tot aan de start van het zorgtraject 
Winvision helpt zorgorganisaties om alle contactmomenten vast te leggen, informatiezoekers te registreren en afhandeling te structureren. Wie zoekt contact, wat is de vraag, hoe hebben wij daarop geantwoord, welke collega moet nog actie ondernemen, hoe communiceren we verder? Winvision biedt een gebruiksvriendelijk systeem met efficiënte, herleidbare processen voor een actieve, consistente en correcte opvolging. Een complete oplossing voor relatiemanagement, specifiek ingericht voor zorgorganisaties. 

 
 

Meer weten?

Jeroen Stutterheim

Senior Solution Consultant

jeroen.stutterheim@winvision.nl
030 - 658 01 58

Deel op social media