1. Home
  2. Join the club
  3. Jouw collega's
  4. Roderik

Roderik

Service Manager

Roderik werkt als Service Manager bij Winvision. We zijn benieuwd hoe hij het ervaart om te werken bij Winvision en stelden hem de volgende 3 vragen:

Wat betekent werken bij Winvision voor jou?

Winvision is een middelgroot bedrijf met jonge, enthousiaste collega's en opereert binnen een dynamisch vakgebied. Hiervoor heb ik bij grote, logge, onpersoonlijke organisaties gewerkt; Winvision is een verfrissing in dit opzicht. Aan de andere kant is het ook weer niet te klein. Winvision is groot genoeg om een diversiteit aan functies en branches te bieden. Dit maakt groei, ontwikkeling en eventuele functieveranderingen mogelijk. Daarnaast is Winvision bereid met je mee te denken. Het is een betrokken werkgever, waar je als persoon het verschil kunt maken en waar het er dynamisch aan toe gaat. Er zijn wel regels, maar die worden flexibel toegepast. Je mag en moet zelf beslissingen nemen, zolang je ze achteraf maar kunt verantwoorden.

Als Service Manager houd ik me bezig met relatiebeheer van bestaande klanten en het optimaliseren van Winvision's serviceverlening. Het interessante is dat je met je klanten inhoudelijk meedenkt over hoe ICT infrastructuur en applicaties de business kunnen ondersteunen. Tegelijkertijd onderzoek ik mogelijke uitbreiding van Winvision's dienstverlening aan onze klanten. Vanuit deze rol faciliteer ik bij het opstellen van interne accountplannen en zorg ik voor afstemming tussen de interne service organisaties bij de klant en bij Winvision. Alles tezamen is het mijn verantwoordelijkheid dat een klant tevreden is en tevreden blijft. Mijn directe collega’s hebben allemaal een verschillende achtergrond. Daardoor vullen we, binnen een vergelijkbare functie, allemaal ons werk op onze eigen manier in. Hierdoor kan je veel van elkaar leren en versterken we elkaar.

Welke van onze 5 kernwaarden spreekt jou het meest aan en waarom?

'Teamspirit' spreekt mij het meeste aan. Met name de samenwerking met mijn collega Service Managers (zelfde functie) en de beheer afdeling in de breedte (totale keten) vind ik mega gaaf. Ter illustratie: Een klant met een 24 x7 beheer contract had een ernstige verstoring tijdens het weekend. De standby engineer had het incident opgepakt, maar kon het probleem niet verhelpen. Met behulp van Skype for Business zag ik dat een collega van me met bepaalde benodigde specialistische kennis online was. Na een korte chat wilde hij ons graag even ondersteunen en konden we snel de klant weer op weg helpen.

Typisch Winvision?

“Dynamisch, jong, specialistisch en never a dull moment! Er zijn altijd zaken die op korte termijn opgepakt en creatief opgelost moeten worden. Er is veel dynamiek en daarnaast veel contact met de klant en de interne organisatie.”

Nieuwste vacatures

Ons DNA

Deel op social media